Secția Asigurarea Calității
Managementul Calității reprezintă ansamblu de activități coordonate, efectuate cu scopul orientării și menținerii instituției în ceea ce privește calitatea, adică evaluarea reală a potențialului și îmbunătățirea performanței, nu doar crearea unei impresii bune în contextul mediului extern al instituției.
Principalele componente ale activității Managementului Calității se referă la:
1. Calitatea procesului educațional;
2. Calitatea resurselor umane și materiale;
3. Calitatea activităților manageriale;
4. Calitatea proiectelor comunitare;
5. Cultura calității.
Componentele Managementului Calității sunt:
1. Planificarea calității.
2. Controlul calității.
3. Asigurarea calității.
4. Îmbunătățirea calității.
Asigurarea calității este orientată spre performanța instituției în toate dimensiunile și structurile ei.
Șeful secției-interimar asigurarea calității Paladiciuc Natalia
(+373) 69080071 nataliapaladiciuc033@gmail.com
nataliapaladiciuc@mail.ru